Optimizare Site

Optimizare este un ansamblu de operatiuni la nivel de sursa, structura sau design...

Web Design

Prezenta pe internet va ajuta sa oferiti clientilor informatii pe care le puteti actualiza...

SEO

Ca specialisti in optimizare SEO, stim ce metode de optimizare sa folosim...

Un nou algoritm de indexare Google

Google a anuntat de curand ca si-a imbunatatit algoritmul de indexare si nu ar fi fost o noutate deoarece  Google lucreaza si imbunatateste constant algoritmul de indexare al site-urilor. De data aceasta insa, modificarea algoritmului  este evidenta si foarte vizibila  deoarece va influenta o mare parte din interogari.

In mare, aceasta actualizare influenteaza clasarile site-urilor cu continut de slaba calitate: continut nefolositor, copiat de pe alte site-uri sau pur si simplu site-uri care nu prezinta interes pentru utilizatori. In acelasi timp, se urmareste ca site-urile care conteaza cu adevarat (site-uri de calitate, cu continut original si informatii folositoare) sa castige teren si vom observa pozitionari cat mai bune ale acestora.

Acest lucru are impact asupra multor site-uri care cred ca pot pacali algoritmii Google prin postarea unui continut copiat sau  furat. Pe zi ce trece, Google se perfectioneaza in a identifica continutul duplicat si link-urile nerelevante.
Probabil ca stiati, insa este bine de repetat: Google prefera un continut cat mai original si folositor pentru utilizatori si se vor puncta site-urile care au cat mai multe link-uri de calitate si de incredere.
Privind din aceasta perspectiva, multe site-uri se orienteaza si angajeaza oameni specializati in continut, pentru a preveni astfel de situatii si pentru a atrage cat mai multi utilizatori dar si backlink-uri.

Si acum urmeaza partea interesanta: continutul cat mai original nu inseamna si continut bun si folositor. Exista articole care pot fi atractive, insa prezinta ceva nou? Nu. Acestea nu evidentieaza informatii gresite, irelevante, dar reprezinta o noutate doar pentru putini utilizatori. Google urmareste sa recompenseze prin clasari cat mai bune site-urile care furnizeaza continut cat mai interesant, folositor si ideii provocatoare. In consecinta, Google va penaliza asa numitele „fabrici de continut sau stiri” si site-urile care copieaza continutul.

Pentru moment, aceste modificari de algoritm anuntate de Google afecteaza cautarile din SUA dar este bine sa ne pregatim si noi.

 

Sursa: www.dnl.ro

No Tag